Nervositet!

Är väldigt nervös inför den kommande veckan. Det är nu i början av veckan som vi får reda på om vi får lägenheten eller inte, men också nu som jag får reda på om jag går vidare till nästa intervju eller inte för jobbet som jag har sökt. Konkurrensen är stor, men det är rätt stort att vara en av de 9 utvalda till att göra första intervjun (av 274 sökande!). Får jag inte jobbet så är jag ändå nöjd att jag kommit såpass långt. Om jag inte får det så betyder det inte att jag är dålig, utan att det helt enkelt fanns de som var bättre än mig. Min självkänsla är redan extremt boostad! Den typen av jobb känns iallafall perfekt för mig och är verkligen ett jobb som jag vet att jag skulle trivas med. Det är dessutom inom mitt intresseområde, vilket gör det möjligt för mig att lära mig mer och bli bättre än vad jag redan är. 
 
Så jag håller verkligen tummarna och hoppas verkligen på att jag får både lägenheten och jobbet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0