Night time!

Alltså… HUR orkar alla (många) tjejer ha långa naglar? De fastnar i allt, råkar alltid riva någon med dem och det är omöjligt att skriva ett arbete på 3000 på datorn med dem. Hade inte fixat till mina naglar på några veckor  så klippte av dem nu. Riktigt skönt! Kan tänka mig att det är fint med långa naglar ja, men det är bannemig inte praktiskt! Jag bryr mig mer om hur praktiskt något är än hur bra det ser ut. Faktiskt.

Har lyckats skriva mer på arbetet nu och börjar nästan bli klar med en del. Ska nog läsa på lite mer än vad jag har gjort dock, känns som att jag saknar mer djupgående relevant fakta. Men det är som sagt svårt att hitta det jag letar efter. Och bara att leta tar tid! 

Sitter och dricker lite Burn nu som jag testar. Förra veckan var det Monster (inte så gott) och nu Burn. Inte heller så supergott. Föredrar nog ändå Red Bull. Ska försöka hålla mig pigg en stund till och utnyttja natten/kvällen fullt ut till att skriva arbetet på. Heja mig!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0