Ny rutin?

Stel i kroppen och fortfarande förkyld. Vill bara få klart denna tentan så att jag kan lägga mig ner och sova. Hur länge jag vill! 
Blev väckt av att killen smsade 7 på morgonen. Somnade om efter en liten stund men blev väckt igen vid 9 av min syster som ringde och tydligen skulle hälsa på mig. Hon hade kommit från Stockholm med tåget och behövde ha ett par nycklar som jag hade. Hon stannade en liten stund och vi pratade lite. Man träffas ju inte direkt varje dag. Speciellt inte när nästan hela familjen bor i Stockholm och jag bor i Göteborg. 
 
Jag hann plugga en liten stund och fixade mig innan jag åkte in till stan AcademicWork jag skulle på arbetsintervju hos. Det var en gruppintervju med mig och en tjej till. Var inte så nervös och det kändes bra. Men man kan ju aldrig riktigt veta. Kan ju alltid hoppas? Det verkar iallafall vara ett bra jobb med många fördelar! Kommer dessutom få jobba två dagar i veckan, samt att anställningen är tills vidare, vilket är rätt skönt. Så nu är det bara att vänta på samtal och få ett besked. Vid dåligt besked får jag väl hitta några fler jobb att söka... Att gå på arbetsintervjuer varannan vecka börja kännas som en rutin nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0