Olika ställningar!

När jag pluggar gör jag det i de allra mest konstiga ställningarna. Just nu ligger jag på mage i sängen och pluggar. Fråga mig inte hur det där går till! Kan inte alltid sitta still och rör på sig och hamnar helt galet, men i positioner som är tillfälligt bekväma men verkligen inte ser ut att vara det. Brukar även vara så när jag läser böcker eller sitter vid datorn och kollar serier. Eller spelar... Kanske inte så superbra för kroppen att inte sitta rakt upp i stolen. Men det är ju så otroligt tråkigt! Och inte alls bekvämt. 
 
Jag är så rastlös nu när jag inte gör något annat än att sitta still om dagarna. Vill verkligen träna, men vill inte riskera att skada mig mer nu när jag kan andas normalt igen. Det är bara dumt att riskera något, och det kanske till och med blir värre. Lika bra och vänta och vila så att kroppen får återställa det som har blivit skadat. Även om det är dödstrist. 
 
Det är ju Halloween snart! Har ingen aning om vad jag ska klä ut mig till, men känner inte för att lägga pengar på en dräkt. Galen vetenskapsman kanske? Labbrock, sotat ansikte och tuperat hår? Fantasin är inte riktigt på topp just nu känner jag. Men jag får väl hoppas på att jag kommer på något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0