Referensgrejs...

Jag hatar att skriva referenser. Speciellt när det är 10 personer som har skrivit en och samma artikel! Jag har dessutom tappat bort en artikel som jag har läst. Har verkligen ingen aning om var den har tagit vägen, vilket är väldigt dumt då jag inte har något underlag till det jag har skrivit i min text. Men hittade en annan artikel som bekräftade det som jag har skrivit. Något jag har lärt mig nu är iallafall att skriva in referenserna under tiden jag skriver och inte efteråt. För hjälp vilket jobb det är! 
 
Jag längtar tills jag är helt klar med artikeln. Blir nog ingen träning idag även om jag blir klar tidigt, har en hemsk huvudvärk! Det jag ska göra när jag är klar är att sova. Även om jag sov länge nu på morgonen så är jag fortfarande dödstrött. Blöh. 
 
Så ser det ut på Word i min dator just nu! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0