Robin Hood

Jag började kolla på serien Robin Hood, av BBC igår natt! Jag har sett den innan när jag var yngre, på TV, den kom ju ut för 7 år sedan. Men har aldrig kollat igenom den från början till slut. Har alltid tyckt att det är svårt att följa serier som går på TV. Skönare att kunna titta när man själv vill? 
Serien finns iallafall på Netflix och huvuvdpersonen spelas av Jonas Armstrong som jag tror att jag hade en lite crush på när jag var yngre. Jag tyckte att den var riktigt bra när jag var yngre, och att den var rolig, så får väl se vad jag tycker nu! 
 
Var vaken inatt när klockan drogs tillbaka en timme. I ena stunden var klockan 3 och i andra var den 2... Kändes lite skumt, och jag var vaken en timme till innan jag gick och lade mig. Vaknade upp sedan vid halv 9 av att jag inte kunde andas, tät i näsan, yay?  Kunde inte somna om efter att jag hade åtgärdat problemet heller, så nu sitter jag här och är helt dödstrött. Får ta en liten tupplur senare, men först blir det frukost och lite Robin Hood! Ska hinna med att plugga idag också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0