Saknar!

Sova snart, rätt trött och sitter och nyser hela tiden. Brukar vara så när jag är förkyld. Nyser och nyser konstant! Vill bli frisk nu så att jag kan börja träna igen. Blir rastlös av att sitta still hela dagarna. Tänk så beroende man kan bli av träning. De är visserligen positivt, träning är bra för kroppen! Bara sålänge man inte tränar för mycket, äter ordentligt med mat och sover tillräckligt mycket. 
Saknar killen också. Vi har inte umgåtts sedan i lördags och det är rätt hemskt. Visst är det bra för förhållanden att man inte umgås för mycket och inte träffas under några dagar, men fyra dagar är för mycket för mig, speciellt om man umgås konstant, och vi kommer inte ses förrän på torsdag! Men får tänka positivt, det är bra att sakna varandra. Kommer bli underbart när vi ses igen!
 
Har pyttelite kvar att plugga, sedan går jag och lägger mig i sängen och kollar på Robin Hood! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0