Sjuuuuk!

Usch, mår verkligen inte bra! Tät i näsan, snuvig och har ont i halsen. Blöh. Jag har iallafall bestämt att jag ska vara hemma och ta det lugnt. Och plugga. Köpt ett nytt te. Roibos med apelsin och ingefära. Tänkte testa och se hur det smakar! Det luktar dock inte så gott... 
Har även bunkrat upp med Red Bull. Planen är att plugga hela natten, woho! Nej, men Red Bull är något sm hjälper mig att hålla koncentrationen. Kaffe fungerar inte alls för mig. Blir bara trött och kissenödig. Red Bull ger mig den kicken jag behöver! 
Jag har skrivit så mycket för hand att min röda fina penna jag hade har tagit slut. Suck. Har letat efter en likadan men hittar den inte någonstans, SUCK. Den som var så skön att skriva med! Hittade en annan liknande, så jag får väl testa den och se hur bra den är. Tvekar dock på att den uppfyller mina förväntningar, men man vet ju aldrig! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0