Snark!

Känner mig lite sömnig nu och går nog och lägger mig om en stund. Imorgon är det en ny vecka! Jag har dock ingen koll på vilken dag det är i princip. Har fått för mig hela dagen idag att det har varit måndag. Men det blir väl så när man har varit ledig i två veckor och inte haft några andra rutiner än vakna, äta, plugga sova... Jag har ju visserligen inte bara suttit hemma, utan umgåtts med killen på kvällarna. Men jag har ju fortfarande inte gjort något "speciellt" på dagarna. 
Imorgon ska mina klasskamrater ses och diskutera ett par seminariefrågor. Jag hade egentligen tänkt vara med men jag tror att jag skippar det. Mår inte så jättebra och det är nog bäst för både dem och mig om jag är hemma. Så slipper de bli smittade och jag får vila! 
På tisdag har jag en arbetsintervju för ett jobb jag har sökt, som förhoppningsvis går bra! Hade underlättat en del. Lite jobbigt med ett sådant moment innan tentan, jag kommer ju i princip bara sitta och tänka på cancer och cell-cyklar.. Men det kanske är ett bra avbrott? 
 
Random bild. Fotad vintern 2011. Saknar det där med att fotografera faktskt... 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0