Sömnig...

Kom alldeles precis hem. Och hjälp vad trött jag är! Men jag ska inte gå och lägga mig och sova, för då kommer jag aldrig komma upp ur sängen! Dessutom är det så jobbigt att somna tidigt på kvällen när jag har sovit bort hela dagen, hmpf... Men jag ska ta en kopp te och hoppas på att jag vaknar till. Ska se vilken serie som har kommit ut nu också, men tror det bara är Arrow. 
 
Imorgon ska jag in till skolan vid elva-tiden och ha ett möte med min handledare i det projekt vi hade, Biological Clocks. Lite nervöst faktiskt och få feedback på arbetet...Men jag hoppas att det går bra! Åker nog dock in tidigare och pluggar med några klasskamrater, och stannar nog kvar en stund efteråt också. Lite tråkigt att sitta ensam hemma hela tiden! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0