Speltips!

Har ett litet tips till spel på mobilen, Android/iOS, som heter DragonVale. Det går ut på att man köper drakar och sedan föder upp fler genom att kombinera olika typer av drakar. Har spelat det sedan jag skaffade min Samsung och jag är fast! Det är ett väldigt bra tidsfördriv, och det som är bra är att om man glömmer av att gå in och spela eller helt enkelt inte kan/orkar/vill så händer det ingenting i spelet under tiden. I vissa sådana spel så vissnar växterna man odlar till exempel. 
Jag tycker det är riktigt roligt att kombinera olika drakar och se vad man får ut av det. Och det finns alltid hela tiden nya saker att upptäcka i spelet, och det är ju kul!
 
I den nedre bilden står det en text som jag tyckte var riktigt kul att jag hittade! "Wibbly-wobbly, timey-wimey...stuff." är något som The Doctor säger i Doctor Who i avsnittet Blink i säsong 3 när han ska förklara vad tid är. Lite roligt! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0