The Walking Dead

Kollade lite på The Walking Dead imorse. Förra säsongen var riktigt dålig och tråkig. Inget speciellt hände. Jag tycker inte att serien är bra överhuvudtaget faktiskt. Visst, den är spännande ibland och karaktärerna dör lite hur som helst, men nej. Den är för "mörk" och trist för mig. Det är bara en massa elände i serien. Jag är nog mer för spännande serier, men som man samtidigt mår bra av. Jag får bara en konstig och obekväm känsla när jag kollar på The Walking Dead. Men det är kul att leka med tanken om vad som skulle hända ifall att ett virus skulle spridas såpass mycket att alla skulle drabbas av det, och ett fåtal skulle överleva. Risken att en zombieapokalyps skulle kunna börja är nog väldigt liten. Men jag tror ändå att möjligheten finns, även om den är väldigt väldigt liten. Men man kan ju aldrig riktigt veta. Kanske, kanske inte? Återstår att se!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0