Tidseffektiv

Usch vad jag är trött! Inte kul att läsa och läsa en text om och om igen utan att förstå vad den handlar om. Den huvudsakliga anledningen till att jag inte förstår är dessutom för att jag är trött. Ämnet jag ska skriva om är ju extremt intressant! Men det är svårt att ta till sig. Vi ska skriva bakgrund om ämnet (fakta) och sedan en diskussion och "conclusions". Det kommer inte vara så svårt att skriva diskussionen. Det svåra är att läsa, lära och sedan skriva. Jag får kämpa vidare! Men jag ska sätta upp mål. När jag har skrivit ett visst antal ord ska jag ta en paus och belöna mig själv (spela Diablo, moaha!). Sedan får jag fortsätta! 
 
I fredags kom The Vampire Diaries ut! Har inte sett avsnittet än men ska försöka göra det ikväll. Senaste säsongen slutade så spännande, så kan inte vänta på att se fortsättningen! Sedan ska bara de andra serierna ha sina säsongspremiärer, och då kommer jag ha en himla massa serier att se varje vecka! Fast vet dock inte riktigt hur jag ska hinna med det och samtidigt plugga, träna och kanske till och med ha ett jobb samtidigt..? Men det gäller väl att distribuera tiden på ett bra sätt för att få ut så mycket som möjligt av den! Jag gillar iallafall att ha mycket att göra. Det kommer vara en utmaning att plugga, träna och jobba samtidigt. Å andra sidan föredrar jag att ha mycket att göra istället för ingenting! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0