Torsdagsplaner

Jag ska vara hemma idag, känner att jag behöver bli klar med arbetet så att jag kan skicka in det. Det är i princip klart förutom att jag ska finslipa lite på det och stoppa in referenserna. Vet inte riktigt om jag ska in och träna idag. Vill helst träna 4 dagar per vecka och har redan tränat två. Ska träna imorgon och det är ingen garanti att jag tränar på lördag, så får se hur jag gör. Det beror nog på om jag blir helt klar med arbetet eller inte. 
Igår tränade jag triceps och bröst, i tisdags tränade jag ben, axlar och mage. Mådde inte så jättebra igår. Kände mig inte sjuk, men hade huvudvärk, mensvärk och var helt slö. Men jag tränade ändå! Man får pusha sig själv ibland även om man inte orkar. Men jag tycker det har blivit roligare och roligare att gå till gymmet och träna. 
 
Har träningsvärk i hela kroppen nu känns det som. Eller ja, jag är nog mest stel. Men det är skönt att känna att man har tränat! Nu ska jag nog iallafall ta en liten powernap innan jag sätter mig ner och fixar klart arbetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0