Treat!

Känns inte riktigt som att jag har den största turen just nu. Visst, har fått en lägenhet, men det går inte så bra med jobbsökandet, träningen eller plugget. Men jag mår bra och kämpar på ändå! Tänker verkligen inte låta något sådant få trycka ner mig. Ska kämpa in i det sista! Det är skönt att man har en familj och en pojkvän som finns där för en, oavsett vad som händer. Bara tanken på att det finns människor som bryr sig är underbar. Jag ska alldeles strax fixa lite mat, börjar bli hungrig och ska åka in till stan nu. Försöker på något sätt kombinera jobbsök med tentaplugga och inget av dem går så extremt bra. Men hittat ett par jobb som jag ska försöka söka ikväll. Har ändå pluggat på duktigt idag, samtidigt som jag försökt få kontakt på människan som ringde mig, utan resultat! 
 
Det bästa med den ämnesomsättningen jag har är att jag kan äta vad jag vill. Onyttigt hela tiden! Nej, men det är skönt att slippa att tänka på att vikten rusar uppåt. Jag oroas istället för att vikten kommer rasa neråt av att jag inte kan träna. Mina problem alltså! Däremot är det inte så bra för hälsan att äta onyttigt, även om jag inte märker något på utsidan av min egna kropp. Det är ju trotsallt på insidan det sker... Plackbildning i blodkärlen, diabetes etc etc. Men ibland, som typ nu, när jag studerar så hårt som jag gör, får jag faktiskt unna mig! Som typ Marabou Black. Som jag älskar. Av hela mitt hjärta. Denna var ju först "Limited edition". Gissa hur glad jag blev när jag märkte att den faktiskt skulle få stanna! MUMS. 
 
Kaffetips; Kaffe + några bitar (en hel rad) av Marabou Black, rör om tills chokladen smält, tillsätt extra mjölk och socker (smaksak). Voilà! Lakritschokladkaffe!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0