Underbara lördag!

Jag älskar dagar då jag inte behöver åka någonstans! Dagar då man inte har några som helst planer. Som idag! Visserligen är planen att plugga idag. Men jag behöver liksom ändå inte åka någonstans. Annars känns det som att jag aldrig sitter still. Åker runt överallt, till skolan, till gymmet, till killen. Det är rätt tröttsamt och tar tid. Men just idag slipper jag det. Och det är skönt med en sådan dag. Imorgon ska dock killen jobba, så jag ska åka in och träna, och sedan hem och plugga. Men en helt ledig dag i veckan räcker. 
 
Just nu är jag riktigt sugen på att spela GTA V. Spelade det igår, till 4 på morgonen... Men det är så roligt! Älskar det verkligen. Lite farligt dock, med tanke på att jag inte ska spela, utan plugga. Gäller att ha disciplin över sig själv! Så nu ska jag nog återgå tll att plugga. Tenta snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0