Viktproblem...

Jag kommer säkert gå ner i vikt nu när jag inte får träna. Blöh. Jag som kämpar så för varje gram jag går upp! Men å andra sidan kanske min kropp tycker att jag tagit i lite väl för mycket den senaste tiden. Jag kör väl helt enkelt för hårt, iallafall när jag springer. Eller så är min kropp bara svag. Det går väldigt mycket lättare att andas nu. Det är fortfarande tungt, och jag blir fortfarande anfådd så fort jag går upp för trappan, men det gör inte alls lika ont i bröstet nu när jag andas in. Vila och ta det lugnt så ordnar det sig nog! 
 
Har försökt kontakta personen som ringde mig igår, men det är ju omöjligt!? Har ringt ett flertal gånger till både henne och till växeln, samt även fått telefonnumret till hennes privata telefon. Men inget svar! Får hoppas att hon ringer senare idag, men om hon inte gör det så får jag ringa upp igen eller helt enkelt skita i det. 
 
I vilket fall som helst är det som vanligt plugg. Tentan börjar närma sig! Helst av allt vill jag bara sova. Sova och kolla på alla underbara serier som kommer ut varje dag. Idag har Supernatural och The Originals kommit ut exempelvis. Men jag får vänta till efter tentan med det där. 

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej, gillar din blogg!
kanske du gillar min med?
kolla in den så skulle jag bli as glad :)

2013-10-23 @ 13:33:22
URL: http://fridawikar.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0