Blir så trött...

Jag ska gå tillbaka med de skor jag köpte på Scorett för ett litet tag sedan. Jag får sån otrolig skoskav och jag tänkte att det bara var att gå in dem. Men nu, tre veckor senare, har jag fortfarande skoskav i högerhälen. Har ingenting i vänster, fick bara lite i början, sedan försvann det. Kände på insidan av skorna och det är en liten grej som står ut i högerskon. Antagligen den som ger mig sån skoskav. Så idag efter skolan åker jag och reklamerar dem! 
 
Tränade armar riktigt hårt igår. Var inte alls taggad på att träna egentligen för jag var så otroligt trött, men gjorde det ändå. Sprang inte och cyklade inte eftersom jag inte orkade, och eftersom jag hade ont i foten. Idag ska jag se om det gör mindre ont, så att jag kan konditionsträna och köra ben!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0