Busigt!

Klockan är halv tre på morgonen och vi har inte lagt oss än. Lite dumt om vi vänder på dygnet nu när vi ska upp tidigt på måndag...
Har spelat Diablo en bra stund, vilket har varit riktigt roligt! Jag testade att spela med Monk och Barbarian, har inte spelat dem innan då jag bara spelade på Witch Doctor förut. Spelade lite med killen men det laggade alldeles för mycket för mig så jag stängde ner. När han gick och gjorde något annat snodde jag hans dator så att jag kunde spela utan lagg. Spelet var inte riktigt helt nedladdat på min dator än, och så var den bara allmänt seg. Startade om datorn efteråt och då blev det mycket bättre! 
 
Imorgon måste jag skriva klart den sista labbrapporten, med frågorna som är så jobbiga att svara på. Den ska lämnas in på måndag så det är nog bäst att göra klart den nu. Har kollat lite på den och har fått lite mer klarhet. Främst för att jag har googlat sönder efter svaren men också för att jag har diskuterat med klasskamrater. 
 
Nu ska jag nog ta och kolla på lite Dexter innan jag går och lägger mig! Åttonde säsongen har faktiskt varit riktigt bra! Lite långtråkig och seg i början, men nu i slutet av säsongen är den riktigt spännande! Det känns som att det är sista säsongen, men jag har inte riktigt kollat upp om det är det. Får ta och göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0