Dålig uppdatering...

Mycket som har hänt de senaste dagarna!

I torsdags var jag och killen på Liseberg med en kompis. Jag hade lovat att åka allt, och det gjorde jag, dock med protester. Åkte Atmosfear och trodde seriöst att jag skulle dö. Sjukt äcklig känsla att släppas från toppen av Stoppnålen, rätt ner. Sedan åkte vi Uppsvinget. Jag som skrattade/skrek fick en fluga/geting i munnen, EUK. Lyckades få ut den, men var ju inte lite förvånad, och äcklad...
 
I fredags kollade jag och killen på Kickass 2 på bio. Vi funderade på att gå ut men bestämde oss för att inte göra det. Det slutade ändå med att i gick ut och hamnade på en gaybar som heter Bee bar. Senare gick vi till Gretas. Tycker det var riktigt roligt faktiskt! Det var bara jag, killen och en killkompis, men det var ändå riktigt kul!
 
Igår var vi inne i stan. Jag åkte hem medan killen gymmade och mötte honom på gymmet. Vi satt där en stund och snackade med de som jobbar där. De är riktigt trevliga och goa människor! Sedan beställde vi pizza och köpte lite mys på vägen hem. Onyttigt, men gott! 
 
Idag är min sista lediga dag. Börjar skolan imorgon och längtar riktigt mycket! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0