Dexter!

Nu har jag varit duktig och skrivit klart den sista labbrapporten och har skickat in den. Vet inte riktigt hur bra det blev, svårt att hitta exakt information. Men får hoppas att den blir godkänd!
Just nu kollar jag på Dexter. Sista avsnittet på denna säsongen, och hela serien. Riktigt spännande nu! Finns minst två olika sätt det kan sluta på också. Vilket kommer det bli!? Men ska inte avslöja något för de som inte har sett den. Lite sorgligt dock att serien tar slut nu. 
Mat snart igen! Känns som att jag äter hela tiden, men jag är ju hungrig hela tiden också. Ska träna senare och kör nog bara överkroppen. Tränade ben i lördags och hjälp vilken träningsvärk jag har! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0