Diablo 3

Det var ett tag sedan jag körde Diablo faktiskt. Tröttnade på det efter att ha spelat det ett tag. Man spelar ju banan om och om igen... Den enda skillnaden är att man ökar i level och att allt blir lite svårare. Men nu ska de tydligen släppa en expansion till Diablo, "Diablo 3: Reaper of souls", nästa år. Ska bli spännande! Kanske skaffar den. 
Nu laddar jag ner spelet igen iallafall. Tar tyvärr en stund, jag har dessutom ingen CD/DVD-läsare. Men vill man ha en tunn och slimmad dator så får man väl klara sig utan! 
Jag och killen ska iallafall sitta och spela tillsammans ikväll. Vi har köpt chips och dip, samt vin vi ska mysa med ikväll. 
 
Åkte in till stan vid 2 idag, gick till systemet och sedan till NK. Kollade på lite vinterkläder och köpte en jacka som är perfekt för mig! Den är figursydd och är inte så enormt stor som vinterjackor kan vara. Med tanke på att jag är så extremt smal så ser det bara konstigt ut när jag har en jacka som inte är sydd efter figuren. Ser ut som en köttbulle på pinnar!
När vi hade shoppat klart åkte vi till gymmet. Tränade första gången sedan jag blev förkyld, var riktigt skönt! Innan hade vi druckit kaffe, och inte ätit sedan 1, så när jag tränade blev jag svimfärdig efter några övningar, mådde illa och darrade. Lågt blodsocker, och kaffet förvärrade känslan! Man ska inte dricka kaffe på fastande mage... Men åt 1½ proteinbar direkt efter gymmet, sedan två cheeseburgare. Och när vi kom hem åt vi grillad lax och potatismos. Så nu är jag proppmätt. Men det är bara bra för mig att äta! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0