Ett slut...

Okej, jag gillar inte vädret ute. Kylan går rakt genom kläderna, hur mycket kläder jag än har på mig! Är det okej att börja med vinterkläder nu eller är det för tidigt...? Funderar på att iallafall köpa ett par skinnhandskar att ha nu i höst, kanske lite tidigt att börja med ullvantar. Jag går iallafall med min stora tjocka halsduk hela tiden. Burr! Blir inte bättre av att det regnar hela tiden. Vädret här i Göteborg är lite bipolärt just nu, man vet inte om det ska regna eller vara uppehåll! Det är liksom lite både och. 
 
Igår kollade jag klart på säsong 7 av Doctor Who. Det finns inga fler avsnitt och jag tror att nästa kommer ut den 23e november. Hur ska jag kunna orka vänta så länge!? I och med att jag har varit så fixerad vid Doctor Who de senaste veckorna så har jag faktiskt inte hunnit se Suits, Dexter eller Breaking Bad. Kanske dags att beta av dem med. Sedan är det bara att vänta på de andra serierna som kommer igång nu i slutet av september/början av oktober. 
 
Hade en timme längre föreläsning idag. Detta på grund av att föreläsaren tyckte det var bättre att trycka in allt idag, så slipper vi åka in imorgon och bara sitta där en timme med det sista hon ska gå igenom. Jag är därmed ledig imorgon men ska till Imeo och fixa mina inlägg. Blir ändå att gå upp tidigt. 
Jag har verkligen ingen studiemotivation just nu. Jag tycker att föreläsningarna är intressanta och så (lite knepiga kanske), men jag har ingen större lust att plugga in det vi har gått igenom. Jag vet dessutom att jag måste börja nu, för annars kommer det bli alledeles för mycket att plugga in veckorna innan tentan. Vilka problem man har! När det gäller studierna, eller saker jag måste göra, har jag ingen vidare bra disciplin på mig själv. Skärpning!
 
 
Gissa var bilden kommer ifrån? (Doctor Who såklart!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0