Godmorgon!

Taggad för två timmars föreläsning! Fast är extremt trött. Inte så kul att gå upp 5 varje dag. Men det är bra! Då får man bra rutiner, vilket man faktiskt mår bättre av. Föredrar att somna på kvällen för att jag är dödstrött och inte för att jag måste. 
 
Tränade igår och cyklade en halvtimme innan jag sprang 8 minuter. Anledningen till att jag inte springer så länge är för att jag ska vänja mig vid inläggen först. Just nu går jag inte med dem konstant på grund av att jag får så ont av dem, men jag ska justera dem nästa vecka. Däremot går det bra att ha dem i mina skor jag använder på gymmet. Senast jag sprang fick jag ont i benen och i fötterna, så jag kör långsamt och vänjer mig vid dem istället. Dumt att riskera skador. Har ju ändå hela livet på mig att träna? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0