Göteborgsväder!

På morgonen är det svinkallt ute, runt 5 grader. Fryser händerna av mig. Men sedan under dagen tittar solen fram och det blir helt plötsligt över 17 grader...? Det är ju skönt att det är sol ute och att det inte regnar, men om det ska vara höst så ska det vara höst! Inte helt plötsligt bli sommarväder. 
 
Idag var jag i skolan i ungefär två timmar. Hade en föreläsning om cellcykeln, vilket jag kan rätt mycket om nu, från tidigare föreläsningar. Men det var ändå intressant, var lite djupare än vad vi annars har haft. Föreläsaren har jag haft innan och tyckte inte alls att han var bra för två år sedan. Men nu är han helt plötsligt hur bra som helst? Antecknade riktigt mycket och var fokuserad under hela föreläsningen. Ovanligt! 
 
Har suttit och myst lite ikväll. Ätit revbensspjäll med sallad och macka. Jag har en tendens att hacka grönsakerna riktigt smått och fint. Men jag föredrar när det är mindre bitar än enormt stora. Eller vad tycker ni? Efter maten satt vi kvar till typ nu och har druckit lite vin och cider och bara tagit det lugnt och haft trevligt. Om jag får välja mellan att festa och att bara dricka lite och ha det trevligt så väljer jag det andra alternativet. Känns som att jag har blivit för gammal för att festa.. Tycker iallafall inte att det är lika kul länge. Det var bara spännande när man var 18 och allt var nytt och ovant. 
 
Nu? Sova. Imorgon ska vi upp och träna och sedan hälsa på en kompis! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0