GTA V!

Jag fixade en ny användare på killens PS3 igår så att jag kunde spela GTA V utan att förstöra hans spel. Så igårkväll satt jag helt enkelt och spelade GTA! Det är faktiskt riktigt roligt, men stör mig på att karaktärerna i början säger "niggah" hela tiden. Några gånger är okej, men det upprepas otroligt mycket. Lite krångligt att lära sig använda kontrollen för mig som nästan aldrig spelar PS3. Sitter helt frustrerad och förstår verkligen inte vilka knappar jag ska trycka på, men jag börjar lära mig! 
 
Tränade överkroppen igår vilket var riktigt skönt! Älskar att träna magen också av någon anledning. Idag ska vi testa att köra intervaller och sen blir det nog ben. Kör nog intervallerna först, för om jag tränar ben innan kommer jag inte kunna stå upp, än mindre springa. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0