Right now!

Har fixat mig en liten stund nu och väntar på att åka in till stan. Sminkade mig en gång och blev totalt missnöjd så jag tog bort allt och sminkade om mig. Mycket bättre! Har suttit och kollar lite Breaking Bad samtidigt, multitasking! Är på näst sista avsnittet nu och det är så spännande! Även denna serie har tagit slut tyvärr. Det är ett sorgset ögonblick när det händer! Men så länge det finns ett bra avslut på serien så klarar jag mig. Och inte som med Heroes, bara sluta producera serien... 
Jag ska nog äta lite när jag är inne i stan. Har inte orkat fixa någon egen mat så det blir nog Subway. Jag älskar Subway! Äter alltid en halv med ost och oregano bröd. Chicken Teriyaki, ost, gurka, tomat, lite sallad och barbequesås. Sååå gott! Blir dock inte så supermätt på bara en halv men orkar inte en hel heller.
 
Får hoppas att det blir en rolig kväll nu! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0