Så trött!

Herregud vad trött jag är! Sitter i och halvsover typ. Har vänt tillbaka på dygnet och gått upp 5 varje dag denna veckan. Förutom idag då. Vaknade redan innan sju idag men gick upp först efter nio. Jag ska nog kolla lite Doctor Who, vilket jag med all säkerhet kommer somna till. Men det är ju alltid mysigt! Netflix har dock bara till och med säsong 5 på Doctor Who. Lite dåligt tycker jag. Jag får fixa de resterande säsongerna på ett annat sätt! 
 
Har myst i min OnePiece hela kvällen. Helt underbart klädesplagg! 
 
Vägde mig tidigare idag och ligger över 52 kg nu. Är så otroligt nöjd och glad över att jag går uppåt hela tiden och inte står kvar och stampar på samma vikt, eller kanske till och med går ner. Bevis på att jag bygger muskler? Eller så har jag helt enkelt blivit tjockare! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0