Sådant där Doctor Who snack...igen

Nu har jag ätit mat, duschat, borstat tänderna och allt sådant där, och ligger nerbäddad i min mysiga säng! Ska sova om en liten stund, men ska kolla lite Doctor Who först. Jag har redan sett klart halva säsong 7 och det är de enda avsnitt som finns ute för tillfället. Åttonde säsongen kommer att komma, men när jag kollat klart den så får jag ju vänta en evighet på nästa!
Tycker det är riktigt häftigt att serien har hållit en såpass bra kvalité genom alla säsonger. Medan många serier blir sämre och sämre, tills de är katastrofer, så blir Doctor Who bara bättre och bättre. Supernatural är en typisk serie som blir sämre, samt How I Met Your Mother. (Känns som att Doctor Who är det enda jag snackar om nuförtiden.. Men har aldrig älskat en serie så mycket!) 


Jobbigt att vara förkyld, men jag har allt man behöver ha för att klara sig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0