Seminarie

Fick reda på idag att vi har seminarie imorgon. Eller, visste att vi hade seminarie, men först idag vi fick reda på att vi skulle besvara frågor till den. Och det är fyra datorskrivna A4-papper. YAY! Vissa frågor är riktigt knepiga, men om man har föreläsningarna och anteckningar så går det att svara på dem. Men det är ändå över 50 frågor som ska besvaras. Och jag som tänkte läsa om biologiska klockor!
Kollade klart Breaking Bad på väg till och från skolan. Kollade den även samtidigt som jag handlade, på telefonen. Multitasking! Riktigt spännande faktiskt och slutet var bra. Jag hade inga förväntningar på slutet. Visste inte hur det skulle sluta eller anade något så jag är nöjd! 
 
För en liten stund sedan fick jag ett samtal från McDonald's som jag lämnade mitt CV till förra veckan. Fick förfrågan om jag ville komma på intervju och givetvis tackade jag ja! Behöver verkligen ha ett extrajobb så att jag ka få in mer pengar och kanske till och med kan ta mindre lån. Letar även aktivt efter lägenhet och om jag får en inom ett par månader kommer mina månadskostnader öka med några tusenlappar. Som student är det ganska så fördelaktigt att ha en extra inkomst, så länge det inte påverkar studierna. 
 
Jag får iallafall hoppas på att intervjun går bra så att jag kanske får ett jobb! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0