Sjuk igen...

Mådde inte alls bra igår eftermiddag. Var extremt trött, trots att jag inte hade gjort något under dagen, så jag åkte inte och tränade. Men jag hämtade ut mina skor som skomakarn hade lagat! 
 
Jag och killen åkte in till stan idag bara för att ha något att göra under dagen. Vi ville inte ligga hemma och tråka. Vi båda är förkylda nu så vi tränade inte idag heller, men vi gick runt på NK och kollade lite kläder och letade efter en vinterjacka till mig. Jag är väldigt kräsen. Jag vill ha en jacka som inte är för lång och som är figursydd. Med andra ord ingen rak tråkig jacka som ger mig enorm överkropp och spinkiga ben. Sedan vill jag inte ha ett enormt stort märke på jackan heller, vilket är nästintill ofrånkomligt. Alla jackor har typ det? Hittade ingen snygg iallafall. Alla ser helt förfärliga ut!
Sedan gick vi och åt på Paprika. Gillar att man kan mixa sin egna sallad! Tog pasta, kyckling, tacos och fetaost med tomat, gurka, majs, rödlök och ananas. Och sallad i botten, blök. Men det var gott och jag blev mätt! Mycket bättre än Burger King och McDonalds iallafall! 
 
Efter maten åkte vi till gymmet, men inte för att träna! Vi hälsade på en kompis som jobbar där och jag testade massagestolen. Sååå skönt! Den var lite våldsam men man vande sig. Behövde verkligen det!
 
Nu är vi hemma. Ska väl kolla serien Hannibal och spela lite ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0