Skoldag

Gick på introduktionsföreläsningen idag som pågick i ungefär en.... halvtimme! Skönt att sluta tidigare faktiskt, men vill ju ändå börja skolan "på riktigt". Imorgon får vi reda på vilka labbgrupper vi ska vara i. Det är även samma dag vi ska ha vår första labb. Imorgon och på onsdag då, en dag per grupp. Ska labba med en tjej i klassen vilket ska bli riktigt kul! Förhoppningsvis delar hon upp oss i samma grupp. Blir spännande att se! 
 
Har en så otroligt jobbig skoskav på hälen på högra foten från mina nya skor. Får även ont i leden till storstån eftersom den sticker ut lite och skon trycker mot den. Har en jobbig åkomma som heter hallux valgus, när stortån pekar inåt, vilket leder till att en knöl bildas vid basen av stortån. Gör sjukt ont när jag går i mina skor, speciellt efter att jag skaffade inläggen. Har iallafall köpt compeedplåster för att få bort skoskavet på hälen. Sedan får jag kontakta ortopeden och fråga om inläggen kan justeras så att jag inte får ont i stortåleden. Jobbigt det där med fötter! 
 
Nu är det dags för lunch och lite Doctor Who för min del. Ska in och träna senare ikväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0