4 timmars sömn

Trots minimalt med sömn så är jag inte trött. Jag sov 4 timmar och har varit pigg hela dagen. Drack endast en kopp kaffe vid halv 5 på morgonen. Extremt skumt. Speciellt med tanke på att jag är dödstrött om jag sover 7-8 timmar på en natt. Min kropp är minsann konstig! I vilket fall som helst så gick det bra att jobba. Blir dock rätt trött i kroppen, speciellt i knäna och i ryggen. Måste träna upp styrkan... När jag åkte hem visade det sig att jag och killen hade åkt samma buss utan att vi visste om det. Vi såg varandra först när vi gick av bussen. Det var lite roligt! 
 
Idag har jag massa plugg att tag i. Trots att jag har haft hela helgen på mig så har all tid bara försvunnit. Får skylla mig själv lite att jag sitter och spelar, men sedan har jag tvättat, tränat, gått på stan och bowlat också. Fullt upp hela tiden! Men nu ska jag bara fokusera på plugga. Har en sammanfattning kvar och 6 labbrapporter som ska vara klara till på måndag. Orkar inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0