Being Human

Det där med att plugga hela dagen och åka till gymmet tidigt sket sig. Gick och lade mig rätt sent igår och imorse fick jag ett samtal där jag fick förfrågan om jag kunde jobba idag. Inte på det stället jag brukar jobba på utan på ett annat, eftersom att de inte hade några konsulter som kunde hoppa in. Nyvaken som jag var tackade jag ja. Och jag hade ju egentligen ingen anledning till att tacka nej, förutom att jag kanske inte orkade eller inte ville jobba. Men jag tackade ja och fick hoppa upp ur sängen och fixa mig och åka till stan. Och jag hade bara sovit fyra timmar. Jippi! Men det gick bra. Var inte så mycket att göra och jag får ju pengar. Så varför inte? Det är ju dessutom en fördel att man visar att man ställa upp. 
Så nu är jag hemma och ska äta lunch och sedan börja plugga. Jag åker till gymmet ikväll istället. Nu på eftermiddagen kommer det bara vara så mycket folk på gymmet så jag åker hellre senare på kvällen när det knappt är några där. 
 
Det känns som att det är lite dött på seriefronten. De serier som har säsongsstart nu i vår har ju såklart inte börjat än. Det dröjer fortfarande några månadet. Doctor Who kommer ut i höst och Sherlock kommer om ett år. Fast sedan finns det ju serierna som började förra hösten, men jag är dessvärre lite trött på dem...
Tur att jag har Being Human nu i alla fall! Börjar dock närma mig den sista säsongen...! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0