Bones

Häromdagen kollade jag klart på Being Human. Extremt sorgligt att serien tog slut, den var faktiskt otroligt bra! Men den slutade faktiskt på ett riktigt bra sätt. Många serier får inte ett rättvist och bra avslut, men det fick denna! Allt föll på plats! Men nu har jag hittat en ny serie, Bones. Har hört talas om den innan men har aldrig sett den. HIttade den på Netflix så sitter och kollar på den nu. Pilotavsnittet jag kollade igår har verkligen fått mig att fastna! Otroligt bra från första början, sällan jag kollar serier som får mig att fastna från första avsnittet. Nu vet jag dock inte om resten av serien är bra, men det återstår att se! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0