Challenge!

Idag är det andra dagen på min challenge, och jag vet inte hur jag ska klara av det! Har riktigt go träningsvärk i benen sedan träningen och de 50 squats jag gjorde hemma i vardagsrummet igårkväll. Jag ska dock inte göra mina 55 squats än, gör dem lite senare i eftermiddag/kväll.
Hade en rktigt go sovmorgon imorse också! Skönt att få sova ut, förutom att killen tänder lampan i rummet klockan 7 på morgonen och vill veta hur bra hans dresscode var. Försökte kolla med mina sömniga och nyvakna ögon och gjorde en tumme upp. Såg ju knappt hur han såg ut (däremot visste jag vilka kläder det var eftersom jag såg honom plocka fram dem igårkväll), men han är ju faktiskt snygg i allt! Sedan ringde han mig igen vid 8 och ville veta vår adress (han var på arbetsintervju) och sedan ringde han vid 10 igen för att berätta hur det gick. Jag kunde iallafall somna om som tur var och låg och sov till ett. Underbart!
 
Nästan alla knoppar på min fina orkidée har nästan slagit ut nu! Det är 3-4 knoppar kvar och 6 blommor har redan slagit ut. Jag älskar verkligen orkidéer, de är så vackra, och så enkla att ta hand om! Har köpt lite näring till den också nu. Några knoppar har nämligen ramlat av. Ringde till mamma och frågade henne. Hon föreslog näring och att man inte ska vattna den för mycket. Den behöver ju bara vattnas en gång i veckan. Sedan ska det inte finnas något vatten kvar i krukan heller. Det gillar den inte! Får se hur bra jag kan ta hand om den i fortsättningen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0