Colors!

Helt galet vad trött man blir av att sitta still vid en dator hela tiden. Det dumma är att jag behöver den när jag pluggar. Och hade jag inte använt datorn hade jag ändå suttit still vid mitt skrivbord. Tur att jag ändå tränar såpass ofta som jag ändå gör. Eller försöker göra. Ska dock inte träna idag, på torsdag eller fredag. Idag behöver jag plugga och på torsdag och fredag ska jag både jobba och vara i skolan. Men, jag har både lördag och söndag på mig! 
 
Det jag läser just nu är riktigt intressant. Immunologi är verkligen kul, och när det handlar om influensa är det ännu roligare! Jag är ju lite mer intresserad av farliga saker man kan dö av... I alla fall att läsa och studera. Sitter även med mina färgpennor och skriver. Tänk att det fortfarande är roligt att skriva med färger! Använde mina pennor i gymnasiet och de fungerar fortfarande, vilket är lite coolt (antecknade nästan bara med dem och färglade). Kan ju egentligen skriva allt på datorn, men jag kan inte riktigt använda datorn på vår PBL så det blir att skriva för hand, vilket man inte gör så ofta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0