Dagens planer

Trots att det är söndag så har jag en del at göra idag. Ska tvätta vid tre, städa lägenheten, plugga och träna. Har precis vattnat min orkidée som jag gör varje vecka. Man ska ju inte vattna den oftare än så. Rosorna står bredvid orkidéerna på fönsterbrädet och ser bara allmänt vackra ut. Orkidéer och rosor passar väldigt bra ihop också! Vitt, rött och grönt. Supersnyggt! Måste verkligen se till att ha blommor (förutom min orkidée) oftare hemma. Så vackert! Jag hade även ett olivträd förut som tyvärr dog när jag bodde i källaren hos min moster (inget ljus...). Hade jättegärna velat ha en igen, men kan verkligen hitta var man kan köpa en. Någon som vet? 
 
Just nu tar jag det lite lugnt innan jag ska börja tvätta. Ska nog spela lite Guild Wars 2 och öka i level. Tycker det är supersvårt att kontrollera sin gubbe också. Har inte riktigt förstått hur kontrollerna fungerar. Men jag tror jag bara behöver vänja mig. Jag är väl för van vid att spela Diablo 3... Senare ikväll ska jag åka och träna. Ska försöka cykla en stund, helst en timme, och sedan träna lite styrka. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0