Dålig update..

Jag är inte så extremt bra på att uppdatera känner jag!
Men i torsdags jobbade jag och kom hem och somnade, åt mat och sedan pluggade jag. Senare på kvällen kom min syster, så vi åkte och handlade och lagade mat, samtidigt som jag fortsatte plugga. Multitasking!
På fredagen hade jag PBL vilket gick bra. Åkte hem till min syster som var hemma hos oss och åkte sedan in till stan igen och träffade killen. Vi åt på Jensens, beställde en lunchbiff och ville ha den rare, men den var nästan genomstekt. Vi bad om en ny och fick den nästan helt rå, mums!
Därefter gick vi runt på stan och shoppade lite. Hittade två par jeans och en supersnygg röd tröja som jag köpte. Sedan köpte jag ett knivställ till mina knivar och lite smink.
 
Sedan åkte vi hem och lagade mat, entrecôte med hasselbackspotatis med rödvinsås, tzatziki och sallad. Jag började dricka lite vin till maten också. Lite senare kom en kompis till oss och vi drack och hade trevligt innan vi gick ut. Vi gick till Lounge, men de hade tydligen 25-årsgräns där så vi kom inte in. Därefter gick vi till Valand och var där en stund innan vi gick till Excet. Sedan åkte vi hem och en pratglad värmlänning började snacka med oss. Det visade sig sedan att han bodde i samma hus som oss, så vi tog med oss honom hem till oss på efterfest. Sedan var vi trötta och somnade. På morgonen idag upptäckte vi dock att ena snubbens sko var kvar hos oss, vilket var riktigt skumt. Men sedan upptäckte vi att killens sko var borta också. Så vi försökte hitta var i huset han borde, och hittade honom faktiskt på facebook! Så skrev att hans sko var här, så kom han och hämtade den. Gårdagskvällen var lite galen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0