Day 3!

Gav mig på att göra 60 squats. Hade ordentlig träningsvärk i benen hela dagen men nu hade det lagt sig en del så jag passade på att göra dem! Och det gick faktiskt! Bättre än vad det gjorde igår till och med. Känns som att man får bättre och bättre självförtroende varje gång man lyckas. Jag tror iallafall mer på mig själv! Imorgon är det fjärde dagen, vilodag! Ska dock åka till gymmet och träna triceps och bröst imorgon. 
 
Nu ska jag spela lite Civilization. Killen dissade mig på Diablo förut för att spela med en annan kompis. Jag har en Witch Doctor i level 60 så jag skulle hjälpa honom att levla hans gubbe från 54 till 60. Ska försöka få upp min Barbar till 60 sedan också. Den är på 25 just nu. Kommer ta ett tag! Men hade varit kul att ha en från varje klass i level 60. Om inte annat är det ett bra tidsfördriv!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0