Effektiviteten!

Känner mig så effektiv! Har hunnit träna idag och är nästan klar med alla rapporter! Har skrivit klart 5 st och har en liten del på diskussionen på ELISA kvar innan jag är helt klar (det är typ nästan ingenting kvar alls på den). Jag lagade även mat tidigare ikväll; potatismos med pannbiff. Så otroligt gott. Jag älskar verkligen mitt mos som jag gör också, det är så fluffigt! Mosar alltid potatisen ordentligt, slänger i en klick smör, kör lite med elvispen, häller i mjölk och vispar ännu mer med elvispen. Häller i så mycket mjölk och vispar tillräckligt mycket tills moset är riktigt fluffigt. Och så saltar jag såklart. 
Vi hade planerat att tvätta ikväll också. Men typiskt nog satt både jag och killen och pluggade och var faktiskt så inne i det att vi glömde av att vi skulle tvätta. Om man inte går till tvättstugan och börjar tvätta en halvtimme efter att man har bokat tiden så får någon annan ta tvättiden, vilket är rätt surt. Och det var det någon som hade gjort. Men i och med att jag är ledig på måndag så tvättar jag då istället. Jag har ju ändå inget vettigt för mig att göra då. 
 
Ska skriva klart de sista meningarna på rapporten nu och sedab stänga ner alla program med alla rapporter som jag har uppe på mina datorer. Sedan ska jag minsann spela! Tycker verkligen att jag har förtjänat det nu. Imorgon ska jag dock läsa igenom alla rapporter och kolla så att de ser bra ut och att jag har fått med mig allt. Sedan ska jag skicka in dem! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0