ELISA

Vaken och extremt trött. Jag ska nog köra med min 4-timmars sömn istället då 7-8 timmar är för mycket för mig. Är tröttare nu än när jag gick och lade mig. Och då har jag ändå varit vaken en stund! Jag ska i alla fall ta en kopp kaffe med oboy i. Helt galet hur gott det är! Men ska också skriva min labbrapport. Det gick bra igårkväll, men jag började bli riktigt trött så jag gick och lade mig. Jag hade ändå varit vaken i 21 timmar då efter att ha sovit 4 timmar natten innan och jobbat hela dagen. Min kropp är minsann konstig. Kanske ska be någon göra en massa undersökningar på mig...Eller så har jag det som examensarbete. I vilket fall som helst vill jag helst gå tillbaka till sägen och sova just nu, men jag vet redan nu att det inte kommer hjälpa alls.
 
Ska in till skolan vid halv 2 och ha föreläsning till 16 i eftermiddag. Hade nog hellre gått upp tidigare och kommit hem tidigare. Vi har fortfarande labbvecka och nu är det bara ELISA kvar som vi ska hålla på med. Och immunohistochemistry också tror jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0