Examensarbete, check!

Bra dag idag! Våra hårddiskar kom, jag gick och köpte två SATA-kablar och åkte hem. Killen och jag kopplade in hårddiskarna i datorn och nu har jag 1 TB minne i datorn! Extremt skönt att kunna installera vad man vill nu. 
Fick även mail från personen jag var på möte hos tidigare idag om att jag fick kandidatarbetet! Han hade pratat med studierektorn och hon hade godkänt det, så nu är även det avklarat! Slipper fokusera på att hitta ett projekt nu. 
Och ikväll/idag ska jag plugga på min PBL. Missade stora delar av föreläsningen så jag får hitta informationen på egen hand. Ska jobba imorgon kväll också så jag måste vara klar med plugget idag. Men som tur är så börjar jag inte förrän halv tre, så jag har gott om tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0