Examensarbetet!

Har ju försökt nu ett tag att få tag på ett examensarbete som jag ska göra i slutet av terminen innan jag kan få ta min examen. De flesta föreläsare jag har känt till verkar inte hålla på med så roliga saker; de håller oftast på med olika modellorganismer. Jag är mer intresserad av humana celler, eller musceller. Jag hittade inte direkt någon som håller på med det, och den jag hittade sa att 10 vecko var för kort tid då han arbetar med möss, och en generation är på 3 månader. Men igår fick jag tips om en person som jobbar på onkologin på medicinarelängan (onkologi = cancer) så jag mailade henne direkt! Hon svarade nu imorse och frågade om jag kunde komma senare i veckan på en kort presentation, så det verkar positivt! Förhoppningsvis får jag arbetet hos henne, men det är inte säkert än. Är ändå glad att jag har kommit någonstans på vägen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0