Far Cry 3

Spelade Far Cry 3 en liten stund nu. Ibland har jag ingen lust alls att spela spelet, och ibland finns det inget jag hellre vill göra. Detsamma gäller både Starcraft, Diablo, Civilization och Don't Starve. Så det är väl lite upp och ner! Jag funderade på att köpa Assassin's Creed IV, Black Flag, idag. Men det visade sig att killen hade det på Uplay, och på PS3, så jag ska låna hans Uplay och spela Assassin's Creed på min dator istället för att köpa det. Har inte testat de tidigare spelen så jag ska se till att fixa dem också. 
Nu är det i alla fall dags för mig att sova, godnatt!
 
 

Kommentarer
Postat av: si

Heroes of might and magic 3 är allt som behövs.

Svar: Jag nöjer mig rätt bra med de spel jag har :D
Chaiel

2014-02-04 @ 12:20:59
URL: http://sistaversen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0