Framgång!

Har skrivit klart två rapporter idag. Har bara en fråga på varje att besvara bara. Men istället för att ta all min tid till att leta fram svaren på dem så ska jag vara lite mer produktiv och börja skriva på en ny rapport. Det värsta med de största rapporterna är att vi ska räkna ut en massa saker och använda excel. Och sedan göra en massa jobbiga grafer. Och även om jag har använt excel en hel del så hatar jag det programmet för jag förstår aldrig vad det är jag gör och hur jag kom fram till resultatet. Jag minns heller aldrig hur det var jag gjorde. Mina handledare tycker inte heller att det programmet är särskilt bra att göra grafer i. 
 
Jag har precis slängt i mig en kopp kaffe och en kopp te och känner att jag verkligen är übermegapigg. Och kissenödig. Enda nackdelen med te och kaffe. Jag är ju så lat att jag inte orkar gå till toan heller. Använder dessutom min One Piece och det är sååå jobbigt att ta av sig den varje gång man ska gå på toa. Vilka problem man har alltså! Om en liten stund ska jag nog ta och laga mat också. Ska försöka vara produktiv i en halvtimme till, laga mat och äta och sedan åka till gymmet och träna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0