Fullt upp!

Det var inte lätt att jobba igår. Allt som kunde gå fel gick fel, men jag fick ny kunskap om hur man sköter några maskiner. Det bästa är bara att ta det lugnt när det inte riktigt går som man vill. Jag frågar väldigt mycket också; jag vet ju inte hur maskinerna fungerar riktigt än. Men annars gick det bra. Ryggen blir dock väldigt trött efter att man står up i 8 timmar. 
Nu ska jag åka in och ha min PBL mellan 9 och 12. Ska få i mig en lunch snabbt innan jag åker till jobbet och är där till typ 10 ikväll. Sedan ska jag hänga med några kompisar ut så det blir raka vägen in till stan! Det jobbiga är väl dock att jag kommer ha en stor tjock väska att bära på med mina jobbskor, matlådor och böcker. Ugh. Jag har ju blivit så bortskämd nu när vi flyttade närmare stan. Jag bär nästan aldrig något med mig. Och gör jag det så bär jag en väska med extremt lite saker i. Det nödvändigaste typ. Jag funderar på om jag ska åka hem direkt efter jobbet och sedan åka till stan, bara för att lämna väskan. Tar ju bara 7 min för mig att komma in till Brunnsparken.
 
Ikväll har jag till och med bestämt mig för att inte dricka! För det första för att det är dyrt att dricka alkohol på krogen, och jag känner att jag gärna vill spara mina pengar till vettigare saker. För det andra så vill jag verkligen träna imorgon, och det kommer jag inte göra om jag har druckit dagen innan och är bakis. Sedan är det bara inte bra för kroppen, även om man faktiskt kan träna med alkohol i kroppen utan att det händer något speciellt. Det enda är väl att träningen i princip är helt onödig eftersom kroppen inte kommer fokusera på att bygga upp dina muskler, utan på att rensa ut allt gift du har druckit. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0