Gröt, äpple och kanel

Efter en "onyttig" kväll igår med redbull, chips, jordnötsringar, plugg och gaming, åkte jag och killen in till gymmet idag och tränade. Jag cyklade stenhårt i en halvtimme (och kollade Bones under tiden) och sedan tränade jag biceps, rygg och mage. Jag testade pull-ups/chins men jag är ju inte direkt superstark så jag använde en av maskinerna som hjälper till lite. Hjälp vad det tog i både armar och rygg! Det var skönt att träna utan att ha någon stress och göra det noggrannt. När jag har mycket tid på mig så gör jag det nogrannare och känner mer efteråt att jag har tagit ut mig. Är helt slut nu!
 
Jag testade lite nya grejer att ha på gröten imorse också! Eller ja, förmiddags/eftermiddags. Vi somnade 5 igår/imorse och gick upp innan 12. Jag köpte en massa äpplen igår och rev ner ett och blandade det med kanel som jag lade på gröten. Jag tycker vanligtvis inte att havregrynsgröt är äckligt alls. Jag är i princip uppvuxen med det. Kan äta gröten utan något annat på, sålänge jag får ha salt och russin i. Äter den inte med mjölk eller något annat heller vanligtvis. Ibland däremot mosar jag banan eller ha äpplemos på. Och nu testade jag rivet äpple med kanel. Ibland får man piffa till det lite!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0