Guild Wars 2

Jag har nog faktiskt världens bästa pojkvän! Han frågade mig om vi inte skulle lämna tillbaka parfymen och armbandet då 1. Armbandet inte passade och var dubbelt så stort som min handled (skulle ta mig 30 år att växa i den) och 2. då jag faktiskt har extremt många parfymer innan. Jag frågade då, men vad skulle vi köpa istället? Och den underbara människan föreslog Guild Wars 2 som jag har funderat på så otroligt länge! Jag var ju verkligen inte missnöjd med min present från honom. Verkligen inte! Parfymen luktade otroligt gott. Men han tyckte själv att den var "onödig", och så länge det var hans initiativ att byta den och skaffa ett spel till mig istället så är det helt okej! 
 
Vi köpte spelet igår och spelade tillsammans på natten. Men igårkväll var vi på bowling med några kompisar för att fira en kompis också. Det gick riktigt bra faktiskt! Trots att jag nästan aldrig spelar bowling så satte jag några strikes. Jag var ändå bättre än de flesta andra där... En kille blev extremt sur för att jag i början var bättre än honom. Han kunde verkligen inte acceptera det och sa att man som kille inte kan vara sämre än tjejer. Och varför inte det? Är vi tjejer verkligen så jävla dåliga på allt, att man inte kan/får vara sämre? Kände mig faktiskt extremt kränkt. Jävla idiot. Men trots allt tjafs om vem som var bäst eller inte så var det kul eftersom att jag överträffade mig själv. Och sedan skiter jag i vad alla andra tycker! 
De andra skulle ut efter bowlingen men jag och killen åkte hem. Jag hade verkligen ingen lust att gå ut och sparar hellre mina pengar till något vettigt. Min kille skulle även jobba tidigt idag. Så vi åkte hem och spelade lite Guild Wars tillsammans! Perfekta dejten!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0