Immunohistochemistry

Woho, sista labbdagen idag! Labben gick snabbt idag också och vi fick två timmar ledigt innan vi analyserade våra resultat. Har suttit och skrivit på mina labbrapporter så fort jag fått en ledig stund. En rapport är nästan helt klar, ska bara göra en liten beräkning. Två är halvklara, jag har inte lagt in resultat och diskussion i dem än. Och så har jag börjat på den fjärde. Känns verkligen som att jag skriver flera samtidigt och det gör jag också. Svårt att hålla isär informationen från de olika rapporterna. Killen slutar sent ikväll också så jag är ensam hemma hela dagen. Men jag tror faktiskt att jag ska åka iväg och träna en stund ikväll. Det har jag verkligen förtjänat! Jag blir bara rastlös av att sitta still vid datorn hela tiden och skriva... 
Nu ska jag fixa en kopp te och hoppa i min One Piece innan jag börjar skriva på rapporten om Western Blotting, yay!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0